Zbogom tebi i meni u tebi!


Збогом теби и мени у теби!
-Опроштај робова-

Веза: ЕУ моли за ЕУтаназију!
            http://komanda-540.blogspot.rs/2015/12/eu-moli-za-eutanaziju.html


Скоро неприметно је прошла информација: Војске небеских Легиона су невидљиве, али ће резултати бити веома видљиви у свој својој величини;“ – констатација која је написана на овом сајту дан после Светог Николе, 20.12.2015.г. а поводом забране Турске и ЕУ да руски војни авиони, који се боре са терористима у Сирију, прелећу изнад територија ових држава. Догађаји после тога су се низали као на брзој покретној траци, да би се ноћас о Тајни Слободарства расправљало у групама робова, али и појединачно, када су две душе смештене у исто тело, сагледавале колико им је још времена остало и шта им је чинити сада када су се околности промениле да излаза за робове скоро да и нема.

Рецепт слободарства није и јесте тајна!
У Једној и Јединственој Васиони постоје Две Силе и два Бога. Један нам нуди слободу и нуди се за сталног нашег помоћника, уз услов да будемо синови и кћери Његови – синови и кћери нашег Живог Бога – нашег помоћника, а ми се двоумимо.

Други не тражи од нас ништа наше, он од нас тражи туђе и одмах и добро плаћа! Испуњава наше жеље, гура нас уз степенице људских успеха, чини нас успешним и познатим… али: Уз уступање бар дела нашег срца за његов боравак у њему, што се по правилима акционарских интереса скоро увек претвара у већинско власништво!

Први, као отац сваког човека очекује да његова деца чине онако како их је учио и да стрепе  да од те науке не одступе, да имају страх и од грешке и од учитеља:

Други каже: Ништа не брини, ја мислим о свему, ти само уради, ти наплати, ти се потпиши, нека теби каче одликовања – ја остајем непознат и ја, док ти завршаваш један наш план за који те одликују, већ разрађујем још неколико планова. 
Значи: Моје су само идеје и планови, а сва жетва  и богатство је твоје! 
И мене не мораш да се бојиш – ја сам те упутио у начине успеха – у стицање богатства и славе и моја награда за све што чиним је да ти дођеш у стање да се такмичиш са мном, да будеш бољи и да ме побеђујеш и да сам налазиш начина за пењање ка вишим лествицама на људским мердевинама, ја ћу се радовати и осећаћу се награђеним када ме надмашиш и почнеш да чиниш и оно што ја још нисам ни замислио…. Када се са мном поистоветиш, када постанеш ја и када и ја могу да застанем и станем по страни, јер ја тада радим кроз тебе иако се бавим нечим другим!
Поједностављено: Када ти постанеш ја!

Ја од тебе правим надчовека, биће које нема потребе за богом…. Чиним те самосталним и успешним колико год ти будеш хтео, не спутавам те било чиме – срамотом, моралом, правилима, мишљу на грех, на законе…. чиним те собом, који сам био скоро као бог, али  сам пожелео његово место, он је то уочио па ме избацио из неба, али ми је оставио право да ловим и уз себе везујем све оне који хоће да склопе савез са мном!

Погледај и сам – где су они твоји некадашњи другови, а где си ти?! Могу ли се они у било чему поредити са тобом? Знам да када се састанете они ти помињу како ти ниси слободњак, како робујеш новцу, све ти одричући шта ти све можеш са тим новцем….

Не  могу да оспорим баш све њихово – тачно је да се нису уговором обавезали на сарадњу са својим богом, јер се између родитеља и деце не прави уговор, њихови односи се подразумевају у не оверавају се у судовима.

Јесу слободни, али стално стрепе… та стрепња их чува да не погреше, она их тера да о свему претходно више пута размисле и онда у томе увек нађу неку грешку, па одустану.

Јесте догађа им се да се и њима понекада све само изнамешта па схвате да им је отац помогао иако непозван, по основу очинских обзира, јер он то све што они раде надгледа….али су они научени на мало - мало новца, обичан аутомобил, малу кућу, научени да схватају да су сви овоземаљски чинови кратковеки и чим их изгубе нико их се и не сећа…. па се онда и не отимају за њих, добијају колико им треба, некада и више јер стално гледају и проверавају.

Ваш живот је кратак и ви морате много и брзо да радите да би сте нешто стекли. И сам видиш пошто су куће, аутомобили, дипломе, титуле, министарска места, школовање деце, телохранитељи, љубавнице, супруге које толеришу љубавнице, ни ја да сам на вашем месту не бих у тако кратком велу размишљао о ономе што вама људима неминовно следи – растанак душе и тела. Ви нисте као ми – ти ниси као ја!

Ми немамо ограничење дужине живота наше душе, ми смо на овом свету избеглице, избачени из својих кућа у којим смо живели без тела – тамо је тело друкчије, није физичко, нема потребе за храном, пићем и одећом. Оно је енергетско и тамо је све тако. Тамо се путује мишљу, а жељама се самообликујемо.

Овде такви какви смо нисмо могли да опстанемо – власник неба из којег смо истерани није хтео да нас уништи, оставио нас је у животу да би смо видели шта смо изгубили.

Ми не можемо да се размножавамо, па нас је увек онолико колико је бројала та наша тријада, та наша 1/3 анђела који смо после избацивања названи Палим Анђелима! Ми смо са собом понели сва знања која се тичу стварања људи јер смо и сами у томе имали неку улогу.

Ми знамо Тајну стварања материје, ми знамо Тајну стапања енергија и крви које стопљене дају боголико биће - човека, али ми од својих делова не можемо да се размножавамо стапањем са људима, са њиховим телима. Ту ТАЈНУ не зна нико, до онај који нас је избацио из неба!


Даље-за читање или регистрацију-клик на:
http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=112

==========================================
40% ПОПУСТ!
Обука у Криминалистичкој школи

(Новогодишњи попуст од 40% у времену 15.12.2015-20.1.2016.г. за Обуку на даљину за све три специјалности, по цени од 150 Евра/Дин/кандидат, са могућношћу плаћања у две рате, приликом уписа и приликом доставе решених тестова).

==========================================


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh