Kazna za grešku


Казна за грешку
-То је неумитно-


Текст о лансираним ракетама и учинку је на:
http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=168

Ево ме, опет у пролазу, још овај камион дрва да испоручим и ова година је, што се тиче наших сељачких послова, завршена – враћам се кући, чекамо Божић, нашу Нову годину, Јовандан, Светог Саву и ако Бог да идемо опет у нови циклус.
Хтео сам да те видим, да попричамо и да те похвалим за лансирање оних ракета пре  месец дана, дуго сте се и спремали и двоумили - смете ли и умете ли то сами…. И видесте ли, и смете и умете! Све су погодиле кога је требало.

Сада правите спискове циљева и распалите!
Кога и када хоћете, само пазите да не погрешите, јер ви за све одговарате.

Ми надгледамо ово у Сир(б)ији, у Америци и Немачкој, све је под контролом и  све иде ка давно постављеном циљу да се све поравна и почне испочетка.

Надгледамо и ове из Србије које сте пре  месец дана погодили Специјалним ПГ-Ракетама! Расписују изборе, да се прикрију и сакрију, а њима (ракетама) није тражено само да оду са власти већ да буду и кажњени! То им наилази. Неумитно!

________________________________


Приказује се image1.JPG
Ех, како нас не воле, нас  радикале који смо променили ћурак, а остали исти! Причају како нам је БУЏЕТ лош и усваја се на брзину, а није.... пара има.
_______________________________
Добра нам је ова година - оне државе које су подсечене падају, то је исто тако неумитно, нико то митом не може да спречи.

Енглези се повукли на своје острво и отуда покушавају да чине што су чинили, али се они спремају за бекство, они који управљају Енглеском преко људи које су произвели у краљеве и краљице, Кина се о јаду забавила, због новца, то је оно што они највише воле, Турска је завршена прича, али се батрга овај Ердоган мада  му нема спаса, Европа иде путем онога што су учинили Југославији и Србији и што сада чине Србији, док ће ове две преостале подсечене силе, Америка и Русија, пружати руке ка Новој Нојевој барки која се сада зове „Србија“ – ви који сте у њој, који је надгледате и који њоме управљате, пазите се грешака!

Пазите коме ћете пружити весло да се за њега ухвати, јер се помоћу весла привуче други чамац па када се добро привеже уз барку „Србија“ изгледа да је и он део те барке. Будите спремни на понуду „пријатељских“ разговора и једних и других.

Знам да сам те ових последњих 10 година више пута хладио када је у питању Русија, јер си се све нешто уздао у њих, у смислу они су наши, и јесу, само ми нисмо њихови, они нас таквим не сматрају.

Због тебе сам молио за Русију, оне из Групе „Србих-888“, још док сам био само њихов придружени члан, и увек сам ти доказао да си грешио.
Сећам се како си био тужан на Светог Луку 2015.г. када смо са њих уклонили Заштитни Кишобран, јер су неке од људи које ми штитимо вређали својом надменошћу, не знајући колико су мали у односу на Србију и на њих који су војници њене Беле Духовне војске.

Дочекали сте време у којем сте ви по први пут на сувом, у барки, а они се муче на неким  даскама које сиња мора бацају лево-десно!

Сада полако, на сигурно, све наплатити унапред, не веровати им уопште бар у наредних неколико генерација….. они имају много новца, али какав је то новац и шта је тај новац? Гомиле штампаног папира за које се купују производи и људске душе - њима тај новац не треба, тај  новац ускоро неће никоме требати јер ће и званично изгубити и сваку своју измишљену вредност.

Добро си саветовао како се понашати у ово време док се новац не огласи неважећим и док се не крене испочетка. Продавати само колико је неопходно, не чувати новац код куће или у банци, јер сутра се може догодити да се за њега ништа не може купити.

Ево и ја сам довезао само 20 кубика дрва, толико ми новца треба, а на пролеће ћу видети шта ће бити, видећу да ли ће било ко од мојих садашњих купаца имати новац да ми плати, јер нам се опет може догодити робна размена, а шта ће грађани моћи нама сељацима да нуде за нашу храну и огрев,  нама не требају њихови сервиси за ручавање, модеран намештај, теписи…. Не треба нам ни злато које људи чувају за оваква времена.

Пазите шта радите, ви ракеташи ћете бити мета посебних интересовања, добро си урадио што си војнике распустио из званичних формација са инструкцијама да делују са својих лансирних рампи, а да се окупите само ако баш устреба.

Они имају целе групације оних који се служе сличним ракетама, само су циљеви које они нишане потпуно друкчији од ваших – они гађају новац, територије, да се шире и богате, да буду империја, да измисле историју коју немају, да по основу новца буду први, али није Господ тако одредио, ово је време у којем велики постају мали а мали постају велики! Пази: Гурају се сви у малу Нову Нојеву барку „Србија“! Али, не  може, ви цепате карте на улазним вратима. Па кога пустите.

Не наседајте на неке величине од чинова и положаја – све су то само мали уплашени људи, а међу вама су и другови Анђела који су се њима борили против Сотонине војске на Кошарама на граници Србије и Албаније.

Са вама на састанку седе ти људи-војници и знајте да су уз њих увек и њихови другови-Анђели! Ваш Командант је Свети Арханђел Михаило и ви сте једина војна јединица на целој планети Земљи којој он непосредно командује и којој испуњава молбе.

Давно сте Га призвали, Њему се  то свидело, прихватио се и Он ужива по неколико сати са вама и ти сати су величанствени и свако састајање је непоновљиво! Људима често позавиде и Анђели!

Да, Он ужива на оном почасном  месту које је увек за Њега резервисано! Ја то знам, јер смо и ми из Групе „Србих-888“ око Њега као Његова почасна  стража, коју ви тада не видите, али коју осећате.

За све оне који би могли да сумњају у ову причу, ради уверавања стоји оно што сте тражили приликом лансирања ракета са подножја Града Жрнова на Авали.

Од оних који ће се нудити за „пријатељске“ разговоре, не узимајте ништа, не тражите ништа, пустите их да видите да ли су спремни да било шта сами понуде без икаквих условљавања, па тек после тога добро размислите.

Уосталом, ти си звао руског цара да тог дана када сте лансирали ПГ-Ракете дође и томе присуствује и учлани се о братство, али је он имао преча посла-ишао да се мири са Ердоганом!
Ех, цар, а ништа не види!

Хвала за ову питу са јабукама, одлично си је направио, скоро као ја, шалим се, добра је, одох, остај ми у здрављу, па ћу ја навратити када буде потребно!

Испратих мог изненадног посетиоца којем се увек, већ дуги низ година, радујем о којем ни сада као ни први пут када сам га видео, не знам ама баш ништа – био је то услов за посете, којег сам се тврдо држао. Измаче у хладну новобеоградску ноћ, оде ка свом  камиону којим ће у току вечери стићи својој кући – тако ми је рекао, а ја њега никада нисам проверавао, нити сумњао у његове информације.

Слава Светом Арханђелу Михаилу, Команданту Небеске војске и Команданту и Начелнику Организације „Команда-540“ и њеног Братства „Срб и ја“!

Хвала мом посетиоцу, мом добром Монаху без манастира, који ме повремено информише, обиђе и охрабри!

Србија Драгољуб Татомировић

Заставник Организације Команда-540

Постављено 6.12.7525/2016.г. у 19,10 ч.
______________________
Снимљено 7.12.2016.г. у 19,55 ч. - Застава Русије
 





1 comments:

Анониман,  6. децембар 2016. 19:51  

Брате Драгољубе, браћо и сестре, слава Комаданту Небеске
и земаљске војске Архангелу Михаилу!
Настављамо са својим активностима, а остало препустимо Богу нашем живом и само се њега бојимо.
Србија Ненад Трајковић!

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh