Dušane, Vuče, sta se čeka?



Душане, Вуче, шта се чека?

-Ако си Вук, завијај, не причај и не пиши!-



vuk-zavija



Погледајте слику у поруци


Ја нисам човек, ја сам Вук, ја не причам 
и не пишем, ја завијам. 
Не завијам што ме је страх, не завијам 
што сам бесан. 
Завијам да би ме Чопор чуо мој, да би ме чули Вукови, 
да би ме чуле Вучице, да би ме чули Вучићи, 
да би се окупио Чопор мој! 
А, када се окупи Чопор мој, бојте се пси!
Цар Душан Силни

Време је!


Бајден, Америка и Николић, Србија

Резултат слика за bajden i vučić fotografije
Бајден и његов велики пријатељ Вучић

Резултат слика за so i pogača za bajdena fotografija
Со и погача за нашег великог пријатеља Бајдена

Репати је недавно опет овде свратио. Изнели му со и погачу, као да није Репати, као да није наш непријатељ, као да му командант није сам Ђаво….., водали га по Београду, причали са њим у четири ока! 

Нас само наш Нови Цар Душан Силни може спасити, и он је међу нама, крајем ове године улази у шездесету годину живота – Душане, Вуче, шта се чека? Ако си стварно Вук, онда завијај, не причај и не пиши, завијај и окупи чопор. 

Србију ће удавити шугави пси, шакали и хијене, које храни рука Ђаволова!

Докле се договараш и са ким и докле преговараш?

Крени, крени Душане, Вуче, окупи чопор свој и онда нека сви пси стрепе!

Подавимо све оне који даве Србију, применимо само постојеће законе, користимо преостали вучји морал, преостали морал деце Бога Срба, како би Му се смели појавити на очи, овде на Његовом Имању, на којем у последњих неколико година често борави.

Душане, Вуче
, ти немаш право на одмор, нити на умор, на емоције нити на другарство, ти немаш право да одлажеш примену онога што се  мора учинити у Србији!

Сутра је Преображење Господње, нека то буде и твој дан преображења у Вука, који окупља чопор свој!

Напред Душане, Вуче!

Слава нашем Живом Богу Србу!

Србија Драгољуб Татомировић
Постављено уочи Преображења 7525/2016.г. у 17,00 ч.
______________________
Снимљено 18.8.2016.г. у 22,09 ч. - Застава Русије 



2 comments:

Анониман,  20. август 2016. 09:01  

Зашто се Бајден /"Репати"/ није приклонио /наклонио/ испред србске заставе?
Он је сатаниста, и не може се приколонити ПРАВОСЛАВНОМ КРСТУ који се налази на СРБСКОЈ КРУНИ на ЗАСТАВИ ДРЖАВЕ СРБИЈЕ!
Интересантно је приметити, а није у вези са насловом, да се ДРЖАВНА ЗАСТАВА СА ГРБОМ већ годинама не ВИЈЕ НА ЗГРАДИ СКУПШТИНЕ
ГРАДА БЕОГРАДА?!
На свим државним институцијама на јарболима се вије државна застава са грбом /КРУНОМ СА КРСТОМ/, а само на згради Скупштине Града Београда
налази се тробојка БЕЗ ГРБА и застава Града Београда, док је трећи јарбол годинама – без заставе?!

Драган Славнић

Анониман,  23. август 2016. 10:50  

Srbija, Biljana Batar

Pogaca sa REPATIM-Sramota,
SO sa REPATIM-Grehota,
Smeh sa repatim-KIKOT DJAVOLA
SVE JE RECENO!

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh