Poligon "Sava"



Полигон „Сава“
-Одређивање граница-

-Информација за чланове Организације „Команда-540“ 
и њеног Братства „Срб и ја“-

Веза: Биволице-опет!“
http://komanda-540.blogspot.rs/2017/02/bivolice-opet.html

Добро, јутро, ево ме, баш сам поранио иако знам да почињеш да радиш тек од девет часова…. Имамо данас после подне још посла, па ми је ово успутно – хоћу да поводом теби и нама важног данашњег дана, рођендана једног Јована којем је данас пуних 22 година, да те обавестим о којечему.

Видиш да није вредело нудити овима који би да седну у столицу нашег цара Душана онај текст Заклетве о чињењу ако их народ изабере за председника Србије, али им не замерај: Сви наши владари, од цара Лазара па на овамо су владали под различитим обавезама датим неким са стране, чинили су што су могли у времену у којем су владали, неки када су хтели више од онога што им је речено, убијани су или срамно смењивани, те се не треба ни овим сада чудити нити очекивати било шта друго у односу на последњих 600 година.
Томе долази крај, он је видљив, од каде су подсечене те велике силе које управљају светом, оне падају или само што нису, то им је узвратно на све што су нам чинили.
Наша Војска, Бела Духовна, је постала најјача на целој Земљи, ми се питамо, нас моле, али нас моле исте такве стране беле војске, док ове земаљске што мисле да су силе пробају још понешто да ураде у корист оних којим полажу рачуне, али је то време прошло.

Речено ти је да ће се свака велика држава казнити оружјем које је најрадије и најчешће користила, и то се догађа.

Ми смо се јутрос рано окупили на нашем Полигону „Сава“, прегледали смо како која од тих држава које су подсечене стоји, односно колико им још треба да би пале, понегде смо још понешто додали, и ми као и ваша Команда-540 испаљујемо сличне ракете, с тим што се све наше брже испуњава, ми и не молимо, ми чинимо, а ви то чините преко посредника.


Ми ћемо се ширити, видиш и сам да Русија и Америка све раде у договору, не знају шта ће с Бугарима и Бугарском, па би да нам је утрпају да ми бринемо о том татарско-монголском  народу којег само Руси из својих разлога и интереса броје у некакаве Словене… ми смо то решили, без Америке и Русије, све си лепо описао у наслову „Биволице-опет!“
http://komanda-540.blogspot.rs/2017/02/bivolice-opet.htmlали не читају. Сада смо исцртали и мапе, ево ти рашири једну карту света и ја ћу ти говорити куда иду границе, ти одлучи да ли ћеш ту мапу да објавиш или нећеш, али то су нове границе!"

Прилог: Мапа Евроазије (Србије)

Даље-за читање или регистрацију-клик на:

http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=188

______________________________________

Снимљено 16.3.2017.г. у 18,30 ч. -  Застава Русије
2'52 "  Београд

1 comments:

Милорад Маринковић 17. март 2017. 17:34  

Данас сам овај текст објавио на својој фејсбук страници у овом-скраћеном, (а за више, нек се региструју) облику.(И раније сам објављивао понеке делове). И у будуће објављујем сваки, уз Захвалност нашем БОГУ СРБУ, (Х)РИСТУ САРАБЕЈЦУ, Групи ,,СРБИХ''-888, МОНАХУ БЕЗ МАНАСТИРА и вама Г. ТАТОМИРОВИЋУ.Свако ДОБРО желим и читаоцима ваших блогова/сајтова. Бог с' нама пристани Боже! (Деда/70-г ) Милорад.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh