Jubilej oficira


Јубилеј официра
-Одлагање као илузија-


Нисам хтео да одлажем,  дошао сам чим сам могао да оставим кућу и имање…. Знаш, ми се окупљамо за наше велике празнике, за Видовдан,  Савиндан и неке друге и тада наш Предводник,  јер ми немамо ни шефа ни команданта, говори о ономе шта је у плану да у наредном периоду уради Група „Србих-888“ чији сам члан постао ономад, пре неколико година. 

Све иде како треба, онако како смо и молили, чекамо да видимо ко ће се и како опирати, мада је свако опирање јалов посао, али овог пута се наш предводник орасположио и обавестио нас остале да ћемо у дане када је отишао у Војну академију (23.2.1994.г. 13.4.1999.г.) па до дана када је исту завршио, као прославу тог његовог јубилеја да се састанемо и урадимо следеће:

Кључно: 

*Подела света по етничким границама народа;
*Подела света на територије белих, црних и жутих народа;
*Када ће се иницирати овакве врсте подела.


Даље-за читање или регистрацију-клик на:
http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=177

Драгољуб

Постављено 01.02.7525/2017.г. у 20,40.ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh